7 Eylül 2010 Salı

7 eylül aşk biter...

perde kapalı çıplaklığımız sevişmelerimiz iniltilerimiz terimiz görünmesin diye ay dedeye..deklanşörlerin birbiriyle yarıştığı en güzel sepya tonu odamda senn için loşun sarhoş hali!! duşumu aldım sensiz teni kabul etmediğim için,saçlarım taralı karıştırki açılmasın diye delilerim gibi, hemde açtım soluğunla dalgalansın diye. traşım tam tahrişsiz bi nefes için...en seçme şarkılar mırıldanıyor hoparlörlerden usulca... masaüstü görüntüsünde yüzünün  duvardaki sana benzeyen resmine bakarken ki bi anı var gibi herşey akıcı...üzerimde kanınının pıhtısının tamda  kalbime denk gelen omuzları düşmüş şevkim gibi bi beyaz post-modern tsırt! avcumda biranın damlalarından kayan bir iki vesikalık güldüğün...! tatile gidemeyeck bir bavulun yanından tüten mistik bir tütsü kokusu hsıl oluyor burnuma bakarken yollarına. gelir dedim. halt etim. gelme senn yerin sahte mesajlarda değil!! bi başkasının izini bıraktığı istanbul kokan bir yatak yada bundan sonra gideceğin deri döküntüleri yerin senin... senelerce sevdiklerin senn yerin...yumruklarını savurdukların ve daha bilmediklerim! ama asla benim yanım değil asla.

aşk sende bittiği yerde bende 

Hiç yorum yok: