28 Ekim 2010 Perşembe

oğlak düşerse

sabah ezanına uyanıyorum; uyumak denebilirse gecelerime.
yağmura rağmen susuz, içimdeki yangına rağmen ışıksız mutsuz bir cam güzeliyim o vakit penceremde,
bir sigara çıkarıyorum dudaklarıma hazırım her şeyimle seni hissetmeye sen olmaya...

dalmışım yine ne cesaret; rüyalarım da olsun görüyorum yaşıyorum ya...kah kim olduğunu bilmediğim teyzeler fal açmış
bir akıbet türküsüdür çığırıyor sana dair, kah ailemle bir sabah kahvaltısında evleneceğin kimseyi anlatmakta türlü şekilde tattığım dilin...

olsun elbet güzel olanlarını da göreceğim; yeter ki gel gecelerime.

öğleni buluyor yatağımızda ki düşlerim, balıklı kuru bir çay dolduruyorum "bize" senden edindiğim nice alışkanlıktan biri, paketin ağzını bıçak açmıyor "bir sigara alabilir miyim" dedikçe sanki sevişirken orada olan sadece etiymiş gibi...telefonumda katlanamayacağım ekran imgeleri bana bokmuşum gibi seyir atıyor. birileri benim için operatöre ağır küfürler içeren dilekçemi postalasın ki kampanya mesajlarına "SEN" diye sıçrayıp birde sinek kondurmuş olmayayım üzerime.

zaten fotoğraflarına bakamıyorum!

işittiğime göre tatil varmış birkaç gün; elbet ya cumhuriyeti kurtaracaktık nasıl unuturum ve bunu değerlendirmek isteyen ailem ki teşekkürü bir borç biliyorum sayelerinde soğuk, nemli  koğuşumdan gün ışığı görebilmem yada buzdolabına ulaşıp alkol ikindisinde ibadetime başlayabilmem için uygun ortamı sağlayacaklardır, yolları açık olsun memleketime.

kaçamak yapardık seninle durdurur mu bizi tatiller...

uyumadan bir şey daha!...   http://www.dailymotion.com/video/x6fuw0_sezen-aksu-yol-arkadam_music

Hiç yorum yok: