25 Aralık 2011 Pazar

şimdi yanımda olsa

özlüyorum. bakıyorum resimlerimize; gülümsüyorum bir tutam, sonra kızıyorum hem kendime hem senin gözünde ki bana ama sonunda yine özlüyorum. tadı yok bu yalnızlık hissinin. senden benden habersiz kaybolmuş bizin merakındayım hali nicedir. ne yer ne içer sağlığı iyimdir en önemlisi tebessüm de midir bir parça? ben de o parçanın bütünü yitip gitmiş senle. yüzümde bir beden büyük jest gibi asılı kalıyor denediğimde. sakallarımın karışla ölçülmesinin sebebidir belki bu. tebessümler yolcu benim hanım da. bir geldiklerini görürüm bir gittiklerini.
oturup da iki kelam etmez benimle tebessüm sen gideli. sen gideli dedim ya, tabi ya nereye gittin sormadım. çok uzaklara mı götürdün kendini içinde ki benle? ankara' nın bir türlü yağmak bilmeyen karına mı gömdün? ankara dedim de aklıma geldi, tabi ya kediler bile sevdirmez oldu kendini sen gideli...

benim hala umudum var, şimdi yanımda olsa diye düşünmek için...

Hiç yorum yok: